آموزش زبان انگلیسی با اخبار

آموزش زبان انگلیسی با اخبار یکی از موثرترین راه‌های تقویت مهارت‌های زبان آموزان است. اخبار یک منبع روزآمد و بسیار پر کشش است که می تواند مشتمل بر مطالب متعددی در زمینه های مختلف باشد. در واقع شما هر روز گزارشات خبری گوناگون از سراسر جهان در تلویزیون یا از طریق رادیو می بینید یا می شنوید و یا توسط روزنامه ها و سایت های معتبر آن ها را مطالعه می کنید. زبان آموزان می‌توانند با استفاده از اخبار، زبان انگلیسی خودشان را تقویت کنند.

اخباری که زبان آموزان می‌توانند مورد مطالعه قرار بدهند می‌تواند از طریق تلویزیون، رادیو و یا روزنامه‌های انگلیسی زبان در اختیارشان قرار بگیرد. در گزارشات خبری می توانید با اصطلاحات و واژگان روز که مصطلح شده اند یا مردم در مکالماتشان از آنها استفاده می کنند آشنا شوید. یادگیری زبان انگلیسی با اخبار یک روش عالی برای بهبود مهارت های واژگان، گوش دادن و مکالمه زبان است و ساختار درست و کاربرد کلمات و عبارت ها را با لهجه و لحن خاص خودشان به شما آموزش می دهد. ما در این مقاله سعی کرده ایم منابع معتبری که می توانید از طریق آنها به آموزش زبان انگلیسی با اخبار بپردازید را با شما به اشتراک بگذاریم.

منابع رایگان برای آموزش زبان انگلیسی با اخبار

سایت های معتبری وجود دارند که شما به راحتی می توانید از طریق آنها به اخبار روز جهان دسترسی داشته باشید و روند آموزش زبان انگلیسی با اخبار را تکمیل کنید. این سایت ها مطالب را به صورت رایگان و حتی از طریق ایمیل نیز می توانند هر روز برای شما ارسال کنند. البته شما همزمان می توانید از مجلات رایگان نیز بهره مند شوید و به تقویت مهارت های خودتان در این زمینه بپردازید. این سایت ها عبارتند از:

سایت E-News

این سایت یکی از سایت های اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با اخبار است که اخبار جهان را به صورت هفتگی و طی یک بولتن خبری متنوع ارائه می کند. سایت خبری-آموزشی E-News برای سطوح آموزشی مبتدی تا پیشرفته مناسب می باشد. زبان آموزان فهرستی از کلمات کلیدی به کار رفته در مقالات این وب سایت را به همراه معانی آنها مشاهده می کنند.

سایت The Times

در صفحه نخست تایمز به این نکته اشاره شده است که نوشتن ساده و واضح می تواند یادگیری زبان انگلیسی را ارتقا بدهد و از همین رو آموزش زبان انگلیسی با اخبار را برای خوانندگان در سراسر جهان آسانتر می کند. این سایت مقالات و مطالب خبری را از روزنامه های معتبری مانند نیویورک تایمز نیز منتشر می کند. شما می توانید در خبرنامه این سایت عضو شوید و از جدیدترین اخبار جهان که به ایمیل شما ارسال می شود اطلاع پیدا کنید. موضوعات ارائه شده در این وب سایت عبارتند از: بهداشت، آموزش و پرورش، قانون، مهاجرت، سرمایه و کار.

مقالات نیویورک تایمز ESL

مقالات و مطالب نیویورک تایمز ESL، یک ستون هفتگی در شبکه آموزشی نیویورک تایمز می باشد که برای آموزش زبان انگلیسی با اخبار بسیار مناسب است. ویژگی این ستون داستان ها و اتفاقاتی است که چندان پیچیده نیستند و به راحتی می توان این مطالب را درک کرد. پس از مطالعه این مطالب همچنین شما می توانید خودتان را تست کرده و کلمات مناسب را با توجه به متن پیشنهاد دهید. دستیابی به تمام این امکانات رایگان بوده و می توانید به راحتی به این مطالب دسترسی پیدا کنید.

روزنامه گاردین

روزنامه گاردین یکی از منابع عالی و بی نظیر به منظور آموزش زبان انگلیسی با اخبار به شمار می رود. مقالات و مطالب منتشر شده در وب سایت گاردین مجموعه ای بزرگ از دیدگاه های مختلف در خصوص سیاست، فرهنگ، کسب و کار، شیوه زندگی، سیر و سفر و سایر موارد می باشد. در این وب سایت گزارش های خبری و عناوین برجسته ای که دارای کیفیت بالا و ارزش زیادی برای یادگیری هستند مطرح می شوند. این مطالب متناسب با سطوح متوسط تا پیشرفته ارائه شده اند. در نوع نوشتار گاردین نیز می توان به صراحت و وضوح آن پی برد که از مزایای آن به شمار می رود.

THE NEW YORK TIMES MINUTE

بخشی از خبرگزاری نیویورک تایمز به تولید و پخش فیلمهای خبری جدید اختصاص داده شده است. این فیلم ها که فقط دو دقیقه زمان دارند مشتمل بر تفسیرها و تحلیل های خبری مفسرین و خبرنگاران زبده در امر گزارشگری و اخبار می باشد. این فیلم ها به منظور تقویت و بهبود مهارت های شنیداری شما تهیه شده اند. محتوای تحلیلی و آموزشی این فیلم ها توسط یک فایل نوشتاری و مقاله مرتبط نیز به زبان آموز ارائه می گردد که می تواند همزمان با تقویت جنبه های شنیداری شما از نظر خواندن نیز شما را محک بزند. در صورتی که دوست دارید تا از اخبار منتشر شده توسط نیویورک تایمز اطلاع پیدا کنید می توانید فرم اشتراک این روزنامه معتبر را پر کنید و از مطالب یکی از مشهورترین روزنامه های جهان برای آموزش زبان انگلیسی با اخبار استفاده کنید.

TheSkimm

یک روزنامه الکترونیک است که هر روز صبح سر تیتر مشهورترین اخبار جهان و خلاصه ای از وقایع را به همراه تصاویر آنها منتشر می سازد. مزیت استفاده از این روزنامه الکترونیکی استفاده از مطالب خبری کوتاه و گاه نه چندان مهمی است که به لطف توانایی نویسندگان این روزنامه به مطالب جذاب و سرگرم کننده تبدیل می شوند. شما همچنین می توانید به جای بازدید طولانی و خسته کننده از سایت های مختلف می توانید تمام اخبار منتشر شده را به صورت یکجا مطالعه بفرمایید و وقتتان را برای مطالعه مطالب طولانی تر بیهوده هدر ندهید.

آموزش زبان انگلیسی با اخبار

روش های آموزش زبان انگلیسی با اخبار عبارت است از:

  1. نوشتن واژگان جدید
  2. استفاده کردن از برنامه خبری گوشی
  3. بحث کردن ئر مورد موضوع اخبار
  4. از طریق نظرات، در اخبار آنلاین شرکت کنید
  5. از زیرنویس استفاده کنید
  6. تکرار و تمرین
  7. با صدای بلندخواندن منابع خبری

معرفی وب سایت هایی مطابق با میل شما

بدون شک افرادی هستند که به دیدن یا شنیدن اخبار علاقه ندارد و از آنها پرهیز می کند و بجای دیدن اخبار پادکست های آموزشی یا فوتبال یا هر چیزی که سلیقه فرد مورد نظر به آن نزدیک باشد را دنبال می کند. حال در این بخش از مقاله به معرفی چند مورد از وب سایت ها و پادکست ها می پردازیم.

KIDS NEW SITES

این سایت نیز که برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است می تواند منبع مناسبی برای کسانی باشد که قصد آموزش زبان انگلیسی با اخبار را دارند. اطلاعاتی که این سایت و سایر سایت هایی که برای جوانان و یا نوجوانان طراحی شده اند در نوع خود شگفت انگیز و جذاب هستند.

Midfield Dynamo

این سایت اخبار موجود را در ده لیست برتر تقسیم بندی می کند. این سایت سرشار از اصطلاحات و کلمات طنز است. بنابراین می تواند منبع بسیار مناسبی برای آموزش زبان انگلیسی با اخبار محسوب شود.

Runners World

این وب سایت در مورد تناسب اندام و جزئیات این قضیه اخبار و مطالبی را منتشر می سازد. این وب سایت به عنوان مثال به شما می گوید که چه کفشی برای یک دونده ماراتن مناسب است و اطلاعات و فیلم های مختلفی را در این زمینه در اختیار زبان آموز قرار می دهد.

InStyle Magazine

به قول خودمانی ها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توان در این سایت منحصر به فرد پیدا کرد. از انتخاب رژ لب تا مدلینگ و انتخاب انواع لباس هایی که برازنده شما باشند. نوع فونت به کار رفته در وب سایت InStyle Magazine دقیقا همان چیزی است که شما از یک وب سایت جامع و ارزشمند انتظار دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
آکادمی زبان دکتر منوچهرزاده