آیلتس تضمینی و سریع ترین راه های گرفتن مدرک آیلتس

کسانی که قصد ادامه تحصیل یا مهاجرت به خارج از کشور را دارند، آیلتس تضمینی یکی از دغدغه های پررنگ آنهاست. بسیاری از افراد مدت زمان کمی برای گرفتن مدرک دارند و بدون شک به دنبال دوره ها و آموزش های فشرده هستند.متقاضیان به دلیل کمبود وقت برای دریافت مدرک آیلتس زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان هستند و این موضوع باعث می شود به دنبال خرید خرید مدرک آیلتس بیفتند. این موضوع کاملا راه اشتباهی است و هیچ کمکی به شما نمیتواند بکند. در این بخش از مقاله سریع ترین راه های گرفتن مدرک آیلتس را برای شما ذکر می کنیم.

اهمیت آزمون آیلتس

افراد زیادی می خواهند در این آزمون شرکت کنند، این آزمون از اعتبار بالایی برخوردار است. با دریافت مدرک آیلتس، شما در خارج از کشور برای کار، تحصیل و غیره به راحتی پذیرفته می شوید. هزینه آزمون آیلتس بسیار افزایش پیدا کرده است، کسانی که در این آزمون رد می شوند برای شرکت کردن مجدد هزینه را باید مجددا پرداخت کنند.

سریع ترین راه های گرفتن مدرک آیلتس

اصول سریع ترین راه گرفتن مدرک آیلتس عبارت است از:

  • داشتن استاد آیلتس
  • داشتن برنامه مناسب
  • مهم بودن سلامت خود
  • زمان خاص برای مطالعه آیلتس
  • ریسک نکنید
  • مطالعه منظم و دقیق
  • شرکت در کلاس های خصوصی
  • دوره های آموزشی آیلتس منوچهرزاده

داشتن استاد آیلتس

داشتن استاد مناسب یکی از روش هایی است که به عنوان بهترین و سریع ترین راه برای آموزش آزمون آیلتس است. بعضی از زبان آموزان معتقدند که بدون مدرس آیلتس می تواند بخش های ریدینگ و اسپیکینگ را پشت سر بگذارند ولی بخش های دیگر بصورت خودآموز آیلتس و بدون داشتن مدرس چندان ساده نیست و نمی توان مدرک لازم را در کوتاهترین زمان گرفت. زمانی که شما استاد مناسبی برای آموزش داشته باشید به راحتی می توانید ایراد و مشکلات خود را به مدرس خود اطلاع بدید و آن را برطرف کنید. این روش به پیشرفت شما کمک پررنگی می کند.

داشتن برنامه مناسب

افرادی که برای یادگیری آیلتس برنامه منظم و دقیقی دارند می توانند زمان کافی برای این موضوع اختصاص دهند. قبل از اینکه برنامه منظمی برای خود بچینید لازم است به تمام موارد توجه کنید و هیچ کدام از بخش ها را به روزهای آخر موکول نکنید. روزهای نهایی برای آموزش و یادگیری آیلتس هیچ کمکی به یادگیری زبان انگلیسی و چهارمهارت آیلتس نمی کند و زبان آموزان نتیجه کاملا برعکسی را مشاهده می کنند. پس فراموش نکنید داشتن برنامه مناسب می تواند به پیشرفت و یادگیری سریع زبان بسیار کمک کند و نتیجه دلخواهتان را دریافت کنید.

مهم بودن سلامت خود

زبان آموزان برای یادگیری فشرده و سریع بدون شک استرس زیادی را تحمل می کنند چرا که زمان کمی دارند و فشار بسیار زیادی روی آنهاست. عدم اهمیت به سلامت خود باعث می شود نتیجه ای که مدنظرتان بوده برعکس از آب دربیاید و بازدهی خوبی نداشته باشید. یادتان باشد به اندازه کافی استراحت کنید. استراحت کافی شما را از استرس دور می کند و باعث می شود بتوانید بهتر روی مطالعه و یادگیری تمرکز کنید. بر استرس خود غلبه کنید و غذاهای مقوی میل کنید.

زمان خاص برای مطالعه آیلتس

زبان آموزانی که به دنبال سریع ترین راه گرفتن آیلتس هستند به این نکته توجه کنند که باید زمان ویژه و خاصی را به یادگیری آیلتس اختصاص دهند. افرادی که می خواهند در کمترین زمان آیلتس را پشت سر بگذرانند در نظر داشته باشند که باید این مدت را به طور فشرده تمرین کنند. برای شرکت در آزمون آیلتس باید مدتی از برنامه های خود فاصله بگیرید و به مطالعه بپردازید. این کار باعث می شود تمام زمان خود را به یادگیری اختصاص دهید و در سریع ترین زمان آیلتس خود را دریافت کنید.

ریسک نکنید

افرادی که به دنبال دریافت مدرک آیلتس هستند باید در نظر داشته باشند که زمان برگزاری این آزمون هیچ موقعیت خوبی برای امتحان مواردی که در خصوص آنها اطمینان ندارند نیست. زبان آموز برای اینکه بتواند در آزمون آیلتس به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند باید به سراغ استفاده از مواردی برود که نسبت به آنها اطمینان کافی دارد. در خصوص سریع ترین راه گرفتن آیلتس بهتر است به سراغ استفاده از واژگان و گرامرهای پیچیده زبان انگلیسی رفت و آن ها را در تمرین آیلتس مورد استفاده قرار داد.

مطالعه منظم و دقیق

یکی از روش های مهم و سریع برای سریع ترین راه گرفتن آیلتس مطالعه منظم است. زمانی که زبان آموزان مطالعه منظم داشته باشند می توانند از آمادگی بیشتری برای یادگیری بهتر و سریعتر برخوردار شوند و هنگام شرکت در آزمون آیلتس به نتیجه دلخواه خود میرسند و نمره مناسب را دریافت می کنند. زبان آموزان باید برای هرساعت یا هر دقیقه خود برنامه مناسبی داشته باشند و به مطالعه منظم آیلتس بپردازند.

شرکت در کلاس های خصوصی

شرکت در کلاسهای خصوصی و فشرده که با کیفیت زیادی برگزار می شود واقعا مفید و موثر است. چون در این کلاس ها تمرکز کاملا روی یادگیری آیلتس می باشد. با شرکت در کلاس های خصوصی مدرس فقط به ایراد شما رسیدگی می کند ولی در کلاس گروهی چنین فرصتی را ندارید. پس با شرکت در فشرده و معتبر آموزش آیلتس می توانید در سرع ترین زمان ممکن مدرک آیلتس خود را دریافت کنید.

دوره های آموزشی آیلتس منوچهرزاده

دوره های آموزشی آیلتس منوچهرزاده شامل دوره پازل Speaking،Reading، Listeningو Writing می باشد. دوره های آموزشی منوچهرزاده از بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی و آیلتس برخوردار است. دوره های آموزشی چهارگانه آیلتس مختص کسانی است که می خواهند در کوتاهترین زمان آیلتس را یاد بگیرند و در آزمون آیلتس شرکت کنند. بعد از گذراندن دوره آیلتس زبان انگلیسی منوچهرزاده زبان آموزان به راحتی می توانند بهترین نمره را در آزمون آیلتس دریافت کنند. در ادامه این بخش به معرفی دوره های آموزشی آیلتس منوچهرزاده می پردازیم.

دوره پازل Speaking 1,2

بعد از گذراندن این دوره زبان آموزان به راحتی می توانند جواب هر سوال و تمام جملاتی که به ذهنشان می آیند را بدون وقفه به زبان انگلیسی بگویند و توانایی استفاده از واژگان مناسب را می یابند و به درستی از آنها استفاده می کنند. نحوه ی جواب دادن به هر سوال، از مقدمه تا نتیجه را به طور کامل توضیح دهند و بعد از گذراندن این دوره می توانند طرز فکر خود را بصورت منسجم و منظم برای آزمون گیرنده توضیح دهند و نمره ی بالا را در آزمون آیلتس کسب کنند.

دوره پازل Writing 1,2

این دوره برای کسانی است که قصد شرکت در آزمون های مختلف مانند آیلتس و تافل را دارند و بسیار مهم و ضروری است و می خواهند نمره 7 را دریافت کنند. بعد از گذراندن این دوره شما می توانید به راحتی یک مقاله 250 کلمه ای در آزمون آیلتس راجع به هر موضوعی که می توانید بنویسید نامه های دوستانه و رسمی را به طرز صحیحی بنویسید و تکنیک های پاسخگویی آیلتس و تافل را یا می گیرید.

دوره پازل Reading

بعد از گذراندن این دوره زبان آموزان  به راحتی می توانند سوالات آزمون آیلتس را پاسخ دهند و مفهوم یک عبارت را درک کنند و بخوانند و معانی نهفته ی واقع درمتن را درک کنند. قسمت ریدینگ آیلتس پر از اصطلاحات و کلمات جدید است که در این بخش آنها را یاد می گیرید. بعد از گذراندن این دوره دایره لغات شما افزایش می یابد و به راحتی بهترین نمره آزمون آیلتس ریدینگ را کسب می کنید.

دوره پازل Listening

با گذراندن این دوره زبان آموزان یاد می گیرند که چگونه با شناسایی کلمات کلیدی و تکنیک های لیسنسنگ، بدون اشتباه و تردید بتوانند تمامی تست های لیسنینگ آیلتس را به درستی پاسخ دهند و لهجه های متفاوت زبان انگلیسی را بهتر متوجه شوند و قدرت شنوایی آنها تقویت می شود. بعد از آن به راحتی  می توانند درآزمون آیلتس حداقل نمره 7 را کسب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
آکادمی زبان دکتر منوچهرزاده