دوره های فشرده آزمون آیلتس

دوره های فشرده آزمون آیلتس

دوره های فشرده آزمون آیلتس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این آزمون تعیین کننده آینده افراد در زمینه های مهاجرتی و در زمینه تحصیلی می باشد. برای گرفتن نمره آزمون آیلتس، علاوه بر داشتن دانش زبانی کافی با این نمره باید با روش سوالات آیلتس و تکنیک های پاسخ دهی به این سوالات آشنایی کافی داشته باشید. بسیاری از افراد به دلیل شرایط بخصوص و پروسه فشرده مهاجرت ممکن است زمان کافی و مناسب برای کسب آمادگی قبل از آزمون آیلتس را نداشته باشند. البته زمان آماده سازی برای آزمون آیلتس باید متناسب با نمره هدف باشد و در خیلی از موارد شاهد آن هستیم که متقاضیان با زمان بسیار کم چند ماهه و با پایه زبان ضعیف خواستار کسب نمرات قوی مثل 7 در آزمون آیلتس هستند که اگر نگوییم غیر ممکن است، بسیار سخت است.

آزمون آیلتس بسیار استاندارد و حساب شده است و راه میانبر یا تقلب در آزمون به هیچ روشی برای آن ممکن نیست. اما به هر حال در چنین شرایطی، یک دوره فشرده زبان عمومی یا آیلتس می تواند کمک بسیاری در فرآیند آمادگی زبان آموزان باشد. در چنین مواقعی بهترین روش برای زبان آموزان اول شرکت در یک دوره فشرده زبان عمومی برای رسیدن به سطح دانشی متناسب با نمره مورد نظر و شرکت در یک دوره فشرده آیلتس برای آشنایی با تکنیک ها و روش های پاسخ دهی به سوالات آیلتس می باشد. برای رسیدن به چنین هدفی، بهترین و مهم ترین گزینه دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی دکتر منوچهرزاده  می باشد.

. دلیل انتخاب دوره های آموزش آنلاین از آموزش روان آموزش دادن، مرحله به مرحله و انعطاف پذیر در این دوره هاست. برای شرکت در این دوره از آموزش ها شما می توانید به سایت یا شبکه های مجازی ما وارد شوید. بعد با توجه به سطح شما می توانید دوره های آموزشی خود را انتخاب کنید و با توجه به مدت زمانی که دارید به مطالعه اختصاص دهید وبرنامه درسی خود را پیش ببرید. این زمان می تواند یک ساعت یا حتی هشت ساعت در روز باشد و کاملا به شرایط زبان آموز بستگی دارد. دوره پازلینگ منوچهرزاده فشرده ترین دوره هایی است که برای آمادگی جهت آزمون آیلتس وجود دارد زیرا متقاضیان قادرند هر تعداد ساعت از روز را که تمایل دارند به آن اختصاص دهید. باید ذکر کنم آنطور که تجربه و آمار نشان می دهد انتظار نمی رود با این دوره های فشرده در مدت زمان بسیار کم بتوانید اختلاف نمره بالایی را در نتیجه آزمون آیلتس ایجاد کنید. ولی این دوره ها قطعا به بهبود نمره شما کمک زیادی می کند.  آزمون آیلتس به شکلی طراحی شده است که شما با توجه به نمره هدف باید حتما یک حداقل زمان منطقی را برای آماده سازی قبل از آزمون اختصاص دهید. هرچند منطقی است که این حداقل زمان در افراد گوناگون با سرعت های یادگیری مختلف، کمی متفاوت باشد.

آزمون آیلتس چیست؟

سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی IELTS برای کمک به کار، تحصیل یا مهاجرت به کشوری که زبان انگلیسی زبان اصلی آن است، طراحی شده است. این شامل کشورهایی مانند کانادا، نیوزلند، استرالیا، بریتانیا و ایالات متحده می شود. در آزمون آیلتس، توانایی شما در مهارت لیستنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ به زبان انگلیسی در طول آزمون ارزیابی می شود. آزمون آیلتس در مقیاس 1-9 درجه بندی می شود. به طور مشترک متعلق به شورای بریتانیا، IDP: IELTS Australia  و Cambridge Assessment English است. آزمون آیلتس برای ارائه یک ارزیابی منصفانه و دقیق از مهارت زبان انگلیسی ایجاد شده است. این آزمون مهم ترین اصل برای افرادی است که برای تحصیل و کار قصد مهاجرت به کشورهای انگلیس زبان دارند. به همین دلیل فرد داوطلب، باید پس از قبولی در آزمون اقدام به ترجمه کلیه مدارک خود، مانند ترجمه کارت ملی خود بکند. این کار باید در دفترهای دارالترجمه انگلیسی رسمی و معتبر انجام شود.

اهمیت آزمون آیلتس برای ادامه تحصیل

بدون شک پیداکردن شغل مناسب و داشتن شانس بیشتر برای موفقیت در بازار کار، یکی از دلیل هایی است که باعث می‌شود افراد به دنبال اخذ مدرک آیلتس باشند. درواقع افراد برای یافتن یک شغل مناسب مثلاً مهاجرت کاری و یا کار در خود ایران باید مهارت بالای خود در زبان انگلیسی را ثابت کنند. به طور مثال برای اینکه بتوانید داخل یک کشور خارجی کارکنید و یا برای یک شرکت تجاری در داخل ایران کارکنید، باید بتوانید مهارت خود را در درک، صحبت کردن و یا نوشتن به انگلیسی را به سفارت و یا کارفرما ثابت کنید.

ویژگی‌های مهم دوره آمادگی جامع برای آزمون آیلتس

همانطور که همه افراد مطلع هستند که هزینه آزمون آیلتس بسیار زیاد است و زبان آموزان باید تمام دقت و انرژی خود را بگذارند تا بتوانند در همان ابتدا در این آزمون به نمره دلخواه خود برسند. همچنین با بدست آوردن نمره بالا در مرتبه اول، پروسه اخذ پذیرش دانشگاه یا اخذ ویزای کار برای آنها بسیار کوتاه‌تر خواهد شد. پس با توجه به این دلایل، وظیفه خود دانستیم تا شما را با ویژگی‌های یک دوره آمادگی کامل و جامع آزمون آیلتس آشنا کنیم.

به روز بودن روش های آموزش

اگر بگوییم هر سال چند روش آموزشی جدید معرفی می‌شوند، پس الکی نگفته ایم. این متدهای آموزشی جدید بیشتر روی دست روش تدریس‌های قدیمی‌تر می‌زنند و آنها را با سند و مدرک رد می‌کنند. به دنبال آموزش های زبانی جدید باشید که یک تیم قوی و مجرب پشت روش های آموزشی آن باشد و به دنبال پیدا کردن بهترین و آخرین متدهای تدریس باشید.

دوره آموزش آزمون آیلتس باید به هم پیوسته باشد

همانطور که اطلاع دارید، آزمون آیلتس هر چهار مهارت اصلی زبان یعنی رایتینگ، ریدینگ، اسپیکینگ و لیستنینگ را در بر می‌گیرد، لذا موفقیت در این آزمون لازمه آموزش همزمان در بعدهای مختلف است. بهترین دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس باید توسط استادانی برگزار شود که به هر چهار مهارت آیلتس تسلط کافی داشته باشند. اگر شما به دنبال بهترین کلاس جهت آمادگی در آزمون آیلتس هستید، یادتان باشد موسسه‌ای را انتخاب کنید که دارای چنین استادان درجه یک در هر 4 مهارت زبان انگلیسی باشند.

دنبال کلاس‌های فعل و انفعالی باشید

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس، این است که باید تمامیِ افراد با توجه به سطح زبان انگلیسی آنها در یک کلاس قرار بگیرند. یعنی زبان آموزان در یک کلاس باید در یک سطح باشند و به یکدیگر کمک کنند تا به طور موازی در یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت کنند.

دوره‌های یادگیری آیلتس فشرده، آنلاین و حضوری

هدف اصلی دوره‌های آموزش آیلتس در موسسه آشنایی و افزایش سطح مهارت هرچه بهتر زبان آموزان شرکت در آزمون آیلتس، در مدت زمان کوتاه است، به‌ روشی که هر زبان آموز با هر سطح علمی و مهارت زبانی توانایی کسب نمره موردنظر را داشته باشد. متقاضیان دوره های آموزش آیلتس عمدتا جهت ادامه تحصیل خارج از ایران، افرادی که قصد مهاجرت‌ به کشورهای انگلیسی زبان، متقاضیان آزمون دکترای داخل کشور و علاقمندان رشته‌های تخصصی که قصد دارند در دوره‌های تخصصی بین‌المللی شرکت کنند، می باشد. آزمون آیلتس شامل دو نوع آزمون آکادمیک و جنرال میباشد که وابسته به هدف زبان آموز از گرفتن مدرک ایلتس متفاوت میباشند. عموما آزمون آیلتس آکادمیک مناسب متقاضیان ادامه تحصیل و آزمون آیلتس جنرال برای متقاضیان مهاجرت و اقامت میباشد. در ایران کمبریج داوطلبان میتوانند فارغ از سطح خود و با کمک گرفتن از مشاورین موسسه وارد دوره های گوناگون کلاس آمادگی دوره های آیلتس شوند. چرا که ما بیش از هر فرد دیگری اهمیت آزمون و محدودیت زمانی متقاضیان را در نظر داریم. دوره های آموزش آیلتس بصورت سریع و کوتاهی شما را به نمراتی درخشان خوهد رساند.

1 در مورد “دوره های فشرده آزمون آیلتس”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
آکادمی زبان دکتر منوچهرزاده