بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی

معرفی بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یک زبان ضروری برای همه سنین است. زبان انگلیسی زبان رسمی 53 کشور جهان می باشد که حداقل 400 میلیون نفر از سرتاسر جهان با این زبا صحبت می کنند. یکی از مهم ترین مشکلاتی بیشتر مردم با آن درگیر هستند این است که روند پیشرفت آنها به کندی پیش می رود و پیشرفت زیادی در یادگیری زبان انگلیسی ندارند. یکی از دلایل پر رنگی که زبان آموزان متوجه این پیشرفت نمی شوند این است که فکر می کنند برای یادگیری باید گرامر و لغات را بصورت فشرده آموزش ببینند که این موضوع کاملا اشتباه است و شما را نسبت به یادگیری دلسرد می کند. در این مقاله قصد داریم بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی  را به شما معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

سبک پازلینگ دکتر منوچهرزاده

سبک پازلینگ دکتر منوچهرزاده یک سبک کاملا نوین و جدید در یادگیری زبان انگلیسی است. پکیج آموزشی پازلینگ و همه کلاس های این پکیج توسط دکتر منوچهرزاده تدریس می شود. در روش پارلینگ یادگیری زبان در 20 جلسه اتفاق میفتد. شاید برای شما این موضوع تعجب برانگیز باشد، اما کاملا درست متوجه شدید. در روش پازلینگ  در مدت زمان 20 روز به راحتی می توانید به زبان انگلیسی مثل زبان مادری خود صحبت کنید. این دوره به شیوه ای جذاب و سرگرم کننده طراحی شده است که کاملا با دیدن دوره ها شگفت زده می شوید.

دوره آموزش پارلینگ

در دوره های آموزشی پازلینگ شما گرامر زبان انگلیسی را به شکلی جذاب یاد می گیرید. دوره پازلینگ برخلاف سبک های قدیمی آموزش، این گونه است که شما برای یادگرفتن زبان جدید به هیچ وجه نیازی به گرامرهای آن زبان ندارید بلکه کافیست گرامرهای زبان مادری خود را به گرامرهای زبانی که میخواهیم یاد بگیریم، برگردانیم. ما گرامرهای زبان مادری خود را به طور ناخودآگاه می دانیم و به طور صحیح از آن گرامرها استفاده می کنیم. در روش پازلینگ شما می توانید با یادگیری یک قطعه از پازل جمله های زیادی را بسازید. برای مثال:

جمله «مامان! می خواستی برام چی بخری؟»

این جمله یک ساختار گرامری پیچیده به نام “آینده در گذشته” دارد. حالا کاری که ما در روش پازلینگ انجام می دهیم این است که با آموزش قطعات پازل همان گرامر را به گرامر زبان دیگری تبدیل می کنیم و دقیقا با این روش به راحتی می توانیم هر زبانی که دوست داریم را یاد بگیریم. سبک آموزش پازلینگ که در پکیج آموزشی به شما تدریس می شود، قطعه ای از آن به شکل زیر است.

با همین قطعه از پازل شما به راحتی می توانید مبحث حال استمراری را در پکیج آموزشی “مکالمات ضروری” یاد بگیرید. بعد از گذراندن 20 جلسه آموزشی از دوره “مکالمات ضروری” یا دوره “دو زبانه شو”  شما به راحتی می توانید مثل زبان مادری خود به زبان انگلیسی صحبت کنید و کل جملات حال استمراری دنیا را می توانید بسازید.

یادگیری سریع با روش پازلینگ بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی

بسته های دکتر منوچهرزاده با روشی بشدت ساده و سرگرم کننده طراحی شده است که در هر جلسه از کلاس با دو دقیقه زمان، قطعه ای از پازل را یاد می گیرید و با کلمات مختلف همان قطعه جملات بسیاری میسازیم و تمرین میکنیم تا این کلمات برای شما راحت و در ذهنتان ثبت شود. با این سبک، یاد گرفتن زمان حال استمراری، ماضی نقلی، جملات مجهول و غیره دو ماه طول نمی کشد، بلکه فقط در یک جلسه این مبحث را به خوبی یاد می گیرید. در طول 20 جلسه هر آنچه را که در زبان انگلیسی بخواهید را می توانید به زبان انگلیسی بگویید.

محصولات دوره پازلینگ

زبان آموزان بعد از گذراندن این دوره به حدی میرسند که بتوانند به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنند.

زبان آموزان بعد از گذراندن این دوره ها به حدی میرسند که بتوانند به راحتی با کل ساختارهای زبان انگلیسی صحبت کنند و بهترین نمره را در آزمون آیلتس دریافت کنند.

زبان آموزان بعد از گذراندن این دوره ها می توانند به راحتی نمره حداقل 7 را در آزمون آیلتس دریافت کنند.

با گذراندن دوره مکالمه در سفر یاد می گیرید که در فرودگاه، گمرک، خرید و مراکز تفریحی و تورها چگونه به زبان انگلیسی صحبت کنید و اصطلاحات پرکاربرد را یاد می گیرید.

در دوره پازلینگ مکالمات تلفنی شما با اصطلاحات یک تماس تلفنی آشنا می شوید که یادگیری این مجموعه برای درخواست یک شغل جدید و تنظیم قرارهای کاری و غیره کاربرد زیادی دارد.

در دوره پازلینگ 504، با لغات پرکاربرد زبان انگلیسی آشنا می شوند. با آموزش این دوره شما در این دوره سرعت و میزان یادگیری خود را تا حد قابل توجهی افزایش می دهید.

دوره پازلینگ دو زبانه شو 1 و 2 (Bilingual)

دوره پازلینگ دو زبانه شو 1و 2 بیست جلسه از بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی است و برای کسی که بالای 8 سال است هم مناسب است و برای شروع لازم است از این دوره شروع کند. این دوره برای کسانی است که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند و مکالمه و صحبت کرن برای آنها دشوار است.

دوره پازلینگ  پیشرفته 1 و 2 (Advanced)

در این دوره سطح لیسنینگ و درک مطلب شما به سرعت رشد می کند و می توانیم جملات فیلم و اخبار را بدون زیرنویس متوجه شویم. بعد از گذراندن این دوره می توانید سوال بپرسید یا به سوال های دیگران پاسخ دهیم و گفتگوی طولانی و جذابی داشته باشید. در این دوره به همه لغات زبان انگلیسی تسلط پیدا خواهید کرد و دایره واژگان شما افزایش می یابد.

دوره پازلینگ حرفه ای 1 و 2 (Professional)

بعد از گذراندن این دوره مهارت نوشتن و سطح شنوایی زبان آموزان پیشرفت می کند و به راحتی می توانید مکالمات رسمی و شغلی را به زبان انگلیسی انجام دهید. بعد از تمام شدن این دوره شما به تمام قواعد و گرامر زبان انگلیسی مسلط می شوید. آموزش این دوره ها برای قوی کردن مکالمه و صحبت کردن در مورد مباحث روزمره به روش های متفاوت است. شما در این دوره در مورد زمان گذشته، حال و آینده به راحتی می توانید مثل زبان مادری خود صحبت کنید.

دوره پازل رایتینگ 1 و 2 (Puzzle writing)

این دوره برای کسانی که می خواهند در آزمون آیلتس و تافل شرکت کنند و با تمام مباحث این آزمون ها آشنا می شوید. این دوره به تقویت writing  شما برای آزمون آیلتس و تافل کمک می کند و با  زبانی ساده و روان با تمام قسمت های این آزمون آشنا می شوید و بهترین نمره را در این بخش از آزمون می توانید دریافت کنید.

دوره پازل اسپیکینگ 1 و 2 (Puzzle speaking)

این دوره روی تقویت speaking شما تمرکز می کند و با گذراندن این دوره با تمام قسمت های اسپیکینگ آزمون آشنا می شوید و با نحوه جواب دادن، از مقدمه تا نتیجه آشنا می شوید. بعد از این دوره دیگر هیچ یک از سوالات این بخش برایتان گنگ نیست و به راحتی می توانید به همه آنها مسلط شوید.

دوره پازل لیسنینگ (Puzzle listening)

این دوره روی تقویت listening زبان آموزان تمرکز می کند و مخصوص کسانی که می خواهند در آزمون آیلتس و تافل شرکت کنند و در کوتاه ترین زمان این دوره ها را بگذرانند. در این دوره با تکنیک های یادگیری لیسنینگ آشنا می شوید و لهجه های متفاوت زبان انگلیسی را بهتر متوجه می شوید و به راحتی می توانید بهترین نمره را کسب کنید.  

دوره پازل ریدینگ (Puzzle reading)

این دوره روی تقویت reading زبان آموزان تمرکز می کند. بعد از گذراندن این دوره به سوالات آزمون می توانید به راحتی پاسخ دهید و مفهوم عبارات را بخوانید و به راحتی معنی آنها را درک کنید. در این دوره از آموزش با اصطلاحات و کلمات جدید آشنا می شوید که باعث افزایش دایره لغات زبان آموزان می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
آکادمی زبان دکتر منوچهرزاده